halloj

Den här dagen har gått så ooootroooligt segt. Den började med min mammas benskärande röst "Aleksaaandraaaa". Helt underbart sätt att vakna på kan jag lova er. Satt med kusinen och min broder och spelade megaman eller vad den heter, hello oldtimes. Försökte komma på olika taktiker för att klara alla bossar. Därefter proppade min mamma oss med bullar, eftersom jag har gått ner något kilo måååååste jag äta annars kommer jag osusi mig (alltså torka ut). Det är serbernas teori i samband med viktminskning. Hur som helst så kom jag hem från gymmet för en liten stund sen efter ett långt pass, så I feeeel fit! eller vi är "fitta" nu som billy säger i ett försök att böja fit på svenska.
Det var allt för idag så BAAAJJ BAAAAJ!


grekland 10, missss

Kommentarer
Postat av: Nikolina

häärligt!! ja det var fan jätte längesen :O inget typ, ligger i sängen nu och lyssnar på musik bara :D själv da? tack fina du desamma!! ♥

2010-09-26 @ 21:21:45
URL: http://letsgetdirty.blogg.se/
Postat av: m y y s a n o l s s o n

härlig bild! vill också utomlands.. :)

sv. hehe aha okok! den var megafin!

2010-09-26 @ 21:37:24
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0