hay hay

vaknade klockan 9 vilket jag inte har gjort på läääääänge. Höll på att somna i duschen. Efter läkarbesöket fick jag en fråga av mamma, som sedan blev till en order, om att göra en pizza. Så jäkla misslyckad, en riktigt ful pizza, inte ens rund är den. Köket är helt kaos med deg överallt. Och nu håller jag på och driver med min lillebror om att mamma hade lagt mögelost på den. Hans reaktioner är priceless. Kan visa mögel-pizzan sen om jag hinner ta kort på den. Snart ska jag ta en tripp till gymmet och så väntar sängen. SEEE YAAA!!
jag idååg

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fin du är :)

2010-10-07 @ 11:16:45
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: neli

gud va vacker du är tjejen :)



jaha leskovac.. ah det vet jag vart det ligger :)



ååh det är ju ändå ett tag ni vart tillsammans. så himla mysigt :) ja, det är riktigt jobbigt när man är ifrån varandra.. allt känns så tomt. allt blir så tråkigt. ja det är riktigt skönt att bo ihop.. äntligen efter en så lång tid.. fattar inte hur vi orkade, men allt går :) allt handlar om vilja och man måste vara stark <3 hur långt ifrån varandra bor ni då? kanske redan har frågat det.. kommer inte ihåg hihi :)



hoppas allt är bra med dig snygging ;)

kram draga

2010-10-13 @ 14:48:28
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: m y y s a n ♥

snygging!

sv. ja dom är fina :)

2011-03-20 @ 16:24:34
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0