Fraajdaag

Hann med riktigt mycket idag OCH lyckades vakna innan 12. Min lillebror ringde klockan 8 på morgonen "seka kan du hämta min bok och matteläxa, har glömt dom hemma". Såååååå jag fick pallra mig upp. Fixade några grejer runt min livslånga jobb-ansökan, går inge bra de där. Tog mig nästan hela dagen. Åkte därefter förbi för att byta in några saker som jag hade köpt. Nu ska jag ta tag i mitt rum, ser ut som "rusfaj" som min mamma säger. Vet inte riktigt vad de betyder och om de ens stavas så, men de har något med kaos att göra. Därefter ska jag till Selin med tjejerna från "klassen". SEE YAA!



oooooooch här har ni en del av min "rusfaj".
innan jag gick ut hemifrån la ja ett överkast över kläderna, så det skulle se lite "bättre" ut. Bra försök, min pappa tog bort det så fort han såg det och började predika om hur mitt rum ser ut.

Kommentarer
Postat av: Ulrika Sörlander

När jag har haft den töjer den sig inte alls utan är lika fin hela tiden! Det är som resår på sidorna vid höfterna ner till där den slutar så den åker inte upp när man går heller...slå till :)

Den är såå snygg!!

2010-10-27 @ 07:20:39
URL: http://ulrikasorlander.blogg.se/
Postat av: Gabriella

hej sötis, de var ett tag sen..

hur ere? :)

2010-10-29 @ 16:19:55
URL: http://covette.blogg.se/
Postat av: Runarandrea

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-03-29 @ 13:47:34
URL: http://runarandrea.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0