nightyyy

Härligt väder idag som vi vet, men det stoppade inte oss från fika. Jag, billy, kate, aleks och magi tog en tripp in till café 60 för att catcha upp. Pratade om gamla minnen och våra "udda-tidder" och stilar. En sväng in på mcis är ju obligatorisk så klart och så begav vi oss hemåt. En lugn och skön kväll om man säger så. Fick mig även en överraskning av min fina telefonräkning när jag kom hem, gömde den fort som fan innan dom andra hann se den. Hade fått höra ääännu en föreläsning om att jag är 19 nu och måste ha lite kontroll över mig själv. Kan till och med replikerna utantill. Nu ska jag iallafall ta mig en dusch och studsa ner i sängen.
OCH kom precis på att jag inte bäddat! haaaatee! Dags att sätta faaart, natttii naaatttiii!



Kommentarer
Postat av: Aleksandra

Ti si bas cool!!!!

2010-11-27 @ 19:21:43
URL: http://aleksandraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0