sova sova sooovaaa

Idag har jag varit med min pojk hela dagen. Vi mötte även upp lilla Steffie en snabbis och luncha med henne. Texaskyckling är bland de bäääästa som finns. Mina pommes var däremot vassa som knivar, höll fan på att slakta mig själv med dom. Anyway, vi gick runt och leta efter kläder och skor till honom igen. Därefter hem och fixa mig och sen drog vi till juggefesten i Hallunda. Vilket inte var så kul. Jätte kul och träffa alla men men. Mina kära kusiner kom precis hem med Dime och kate så vi stod ute och snackade en hel del om aa speciella "fasoner" om man säger så. Nu är jag heeeelt slut så jag ska ta och lägga mig nu. Behöver verkligen min sööööömn!
NATTIIII NAATTIII kära niiii!


 och dom här fick följa med mig hem. Man ser inte så bra på bilden. Men dom är veeerryyy nice


Kommentarer
Postat av: emma

sv: taack bebis!oh fyfan de måste gjort ont :( har haft benhinneinflammation och man haltar ju som ett cp x'D de gör jag nu med, ser ut som om jag blivit fel-******* eller något haha! haha man måste ju försöka ha uppe humorn iallfall :D goooood! fortsätt med det! jo är skit trött men jag mår väl bra :D men vafan give it to me då!! du får lova att inte skratta åt min: [email protected]

hahahaha den är inte gjort igår så att säga :D<333

2009-09-27 @ 11:07:00
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0