plugg plugg plugg

Idag var jag inte i skolan, hade lite feber, hosta och ont i kroppen. Swiiinfluuee symtomshits. Blev lite stressad igår. Men idag känns det liite bättre iallafall, kan vara att jag inbillar mig lite också med tanke på att vi har snackat så mycket om sjukdomen i skolan. Men iallafall, passade på att städa lite här hemma och tog så klart med jämna mellanrum "rast" och passade på att prata med älsklingen och min kära Biljana. Som inte heller var i skolan idag, lilla smygis. Nu ska jag fortsätta med mitt arbete som ska vara klart om 2 timmar och jag har inte kommit långt heller ska ni veta. Kjellis is going to kill me!
PUSSSS OCH KRAAAM!


 och såhär ser det ut just nu. Än så länge har jag bara ätit och tittat på texten, skit bra.


Kommentarer
Postat av: georgia

javisst, gör så älskling <3

2009-09-02 @ 10:47:06
URL: http://georgiias.blogg.se/
Postat av: Rita

Mums, vindruvor är aldrig fel! :D

Hoppas du haft en bra torsdag, & ha det så bra (; ♥

2009-09-03 @ 18:27:08
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0