jag är heeemmmaaa

Jag har iicke sa nicke skrivit på ett tag nu och en av anledningarna är för att jag var med klassen i Härjedalen som ligger i fjällen. Vi åkte dit i torsdags och kom hem precis. Och det var riktigt kul och lite läskigt, för att det precis låg en kyrkogård vid våra stugor. Inte ens 50 meter bort. Så ni kan tänka er hur vi alla kände oss när vi kom fram halv 2 på natten. Som små kycklingar. Nu ska jag upp och vila, man sover inte mycket när man är borta med en klass med bara tjejer i. Varken där eller i bussen, som tog gaaaalet långt tid. Min nacke och rygg dööödar mig.  Låter bilderna tala för sig själva.
PUUUSSSS!!


 såhär såg det ut på tåget. Man kunde inte komma förbi kan jag säga er

vår kära mentor gör en fin grimas

biljana och jag

och igen

råttan "Lindseeeey"

en del av girlsen och vår coola kjell mentor

Selin och jag


och sååå glada var alla

Biljana, Leyla, jag och Eda som ekar lite där bak



något va de med den här statyn med tanke på att vi har 4000 bilder med den

Jag och sandra

Jag, Selin och Biljana, snålskjuts häär

Biljana hittade något intressant

utsikten

"säg skiiit"

Selin och Biljana kände sig lite föööör hemma

och så åkte vi även till Norge.


och myskvällar.


Kommentarer
Postat av: Hakar

Hahaha hade du kul?

2009-09-13 @ 18:51:51
URL: http://hakarb.blogg.se/
Postat av: Aleksandra

HÖSTREA biljanas bild dödar jag dör av garv så fuuul!:))♥

2009-09-14 @ 14:07:12
Postat av: Anonym

U P P D A T E R A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-15 @ 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0