tjooosan

Imorse väckte mamma mig med pannkakor. Och så åkte vi iväg till stan. Jag fick köra och vilket stressmoment säger jag bara. Bilar hit och dit, folk trängdes, helt sjukt. Tydligen några politiker som skulle åka förbi eller något. Nu är jag hemma iallafall, ska äta lite mousaka (som jag gjorde heeeelt själv igår tutututuuu) och sen hoppa in i duschen. För ikväll ska vi över till Angelos som fyller 19 och fira honom.
PUSS OCH KRAM GÖLLISAR!

ooooch! jag blir gååååålen! kan inte logga in på facebook. Förra gången var de någon som logga in och bytte lösenord. Smarta jag byter tillbaka det till mitt gamla? aa heeeeeeej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra med dej ? :)

2009-10-24 @ 20:39:34
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: Nathalie Bradley

pannkakor till frukost de var inte dåligt! :D facebook är läskigt :P



hoppas du har en fin kväll!

2009-10-25 @ 00:34:04
URL: http://bradleys.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA så skön du är!

2009-10-30 @ 01:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0