tjaaaaaa

Studentflaket is oooon! jag, Biljana och Selin åkte och skrev på avtalet idag. Det börjar verkligen närma siig! vilket vintern också gör. Vi höll på att bli bortblåsta av vinden idag. Eller rättare sagt Selins luva och min toffs. Efter tornadon åkte jag och Biljana till gymmet och tränade en stund. Jag känner fortfarande av träningsvärken från boxningen. Pain in my armar säger jag bara. Måste verkligen bli mer nogrann med stretchningen. Och så pratade jag precis med älsklingen som fick stå ut med mina klagomål, så nu ska jag ta en lång dusch och sen lägga mig och sovaa!
NATTIII NAATTIII ALLA!


får lära mig från grannien här


Kommentarer
Postat av: Nikolina

ååååh studenten snart :D opaopaopa!

2009-10-14 @ 10:10:23
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

ALIS KAN DU BERÄTTA OM DÄR DU GYMMAR??? JAG VILL OCKSÅ BÖRJA DÄRR!! SNÄLLA HJÄLLPPP!!!

2009-10-14 @ 19:42:38
Postat av: Anonym

haha typ priserna, hur går bokningen till vad tränar man etc?

2009-10-14 @ 19:43:25
Postat av: Aleksandra

Svar till Anonym:

just nu tränar jag här i närheten av mig. Mitt kort går ut nu i december. Därefter ska jag börja träna i Friskis och Svettis. Du kan gå in på deras hemsida, där står det vart dom har deras annläggningar och vilken som är närmast dig, priser osv, riktigt bra är det! :)

2009-10-17 @ 02:43:22
URL: http://alisandbiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0