WUHU

Min älskade georgia kom hem till mig igår kväll. Vi åt på mcdonalds och drog sen hem. Och satt uppe till 5 halv 6, åt, titta på "skräck"filmer och spela tecken 3, skit kul! blir helt stressad när jag spelar såna karate spel, trycker på alla knappar utan att veta vad jag gör. Vi fick inte heller så mycket sömn, gias mamma ringde hem till mig och bad min mor väcka oss. klaaaaaaart så skriker min mamma "Aleeeksaaaaaaaandraaaaaa!" med värsta juggedialekten 100 gånger. Och hon fortsätter tills jag svarar, vilket man inte orkar trots att man hör henne. Kom iallafall precis hem, var och handla lite smågrejer med mamma och nuuu ska jag städa klart här för tjejerna från klassen kommer över nu, sååå SEE YOU LATER ALLIGAATOOORR!!


 snodde bilden från gia där ni kan se hur det såg ut när jag, hon och min bror åt inatt/imorse.


Kommentarer
Postat av: Nathalie Bradley

ååh tecken 3! de var längeseeen :D

2009-11-01 @ 19:21:27
URL: http://bradleys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0