nooo stresss

Har stressat som faahaan dom senaste dagarna, har inte tänkt helt klart heller. Som igår, när jag trooodde att jag hade körlektion halv 7 på morgonen. Jag åkte dit och väntade på honom. Och vet ni vad? jag hade inte ens lektion, jag hade tittat fel. Så aa min tur så klart och mamma ville döööda mig, stackarn hade vaknat för min skull för att skjutsa mig dit. Över till idag. Har varit hos läkaren, tandläkaren, varit och shoppat med mamma, fixat lite saker på banken OCH gymmat. Gjort det två dagar i rad nu och jag känner verkligen av det i axlarna. Liten kort uppdate om vad jag har haft för mig, nu ska jag ta och plugga sen ringa darling och se hur det går med hans plugg. PUUSSS OCH KRAAAM!


Kommentarer
Postat av: ღ MissCM

gumman, jag ska sluta blogga. vill bara säga att jag verkligen har uppskattat dig som fan! lycka till i framtiden med allt!

2009-11-12 @ 01:55:49
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0