kära fredag

Hade inga lektioner idag så jag fick sova ut. Eller nästan iallafall. Biljana som antingen inte hade lyssnat på vad vår lärare hade sagt eller så förstod hon helt enkelt inte att vi skulle vara lediga idag. Hur som helst så ringer biljana mig klockan 7 och frågar om jag är på väg till bussen. Tog ett tag att förklara för henne att vi inte hade någon skola idag, vilket gjorde att jag hade svårt att somna om sen. När mamma sen kom hem insåg jag hur mycket klockan var så jag flög upp, tog på mig kläder och iväg till banken med mamma och faster. MEN så hade jag glömt min telefon hemma, smart va? så jag kunde inte nå dom när jag var klar. Letade efter dom ett tag och bestämde mig för att hem istället. Och vad händer när jag är 10 meter ifrån mitt hus? Då ser jag mamma och faster i bilen bakom mig, typiskt min tur. Efter att ha gått hela mount-everest backen. Inte nog med det så märkte jag sen också att jag hade busskortet i väskan :) Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och börja fixa mig för ikväll ska vi ut. Vet inte vad jag ska ha på mig heller, får seeee vad de blir.
ha en uuuunderbar kyckling på freeedaaag-kväll! PUUSSSISSAAAR!!


det här passade jag på att köpa när jag "letade" efter dom.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Gud vad härligt! :O

Hade jag inte tackat nej till :D <3

2009-08-28 @ 21:58:57
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0