väldigt tråkig dag

hej jag har tråkigt, har inte gjort så mycket idag.
Fick värsta rycken imorse, gick upp ur sängen och
raka vägen till datorn, letade efter skoooor! men hittade
inte dom jag ville ha, inte i min storlek iallafall. Efter att
ha segat i flera timmar skulle jag till biblan med biljana.
Även idag lyckades vi, vi hade LIKADANA tröjor på oss, utan
att vi hade pratat om det innan, förstår inte hur vi lyckas med
det, två dagar i rad. (inte samma tröja båda dagarna dåra)
Såg hennes rosa tröja under skinnjackan,
lysa upp vid vägen när bussen stannade in. Iallafall biblioteket
var STÄNGT.
Tydligen skärtorsdag idag, vilket jag inte tänkt på.
Vi hittade inte heller brevlådan eller vad de nu är
man kastar in böckerna i om biblan är stängd.
Ni förstår, böckerna som jag och biljana lånat för
typ en månad sen, är några dagar sena. Maca and
Maca is going to kill us. Därefter en liten tripp till
offret som inte var hemma, så vi åkte till hallunda för
att hämta upp min tröja som var hos Gia.
Tog oss flera timmar de där, så försökte jag plugga
vilket inte gick som det skulle tyvärr, hjärnan funkar
verkligen inte idag. Ska kolla hur långt Biljana har kommit
men pluggandet.
peace ooouuut


min andra halva, du veet att jag älskar dig, trots att vi då och då hackar på varandra. <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

heheh ja visst är hon :)

2009-04-10 @ 14:17:24
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0