upp och iväg

har precis tagit en låååång dusch, med inpackning
och allt. Har någon speciell för färgat hår och
det hjääälper! har aldrig tidigare haft lust att hålla
på med det, men efter att frissören sagt åt mig
ett par gånger var jag tvungen att sätta igång med det.
Viktigt att vårda sitt hår vetttnii :)
Nu ska jag iallafall fixa till mig lite snabbt och dra in
till skärholmen men biljana, se vad som finns och sen
möta upp girlsen från klassen och äta något.
Vi har inte setts på en heel vecka. Ska iväg nu
börjar känna mig lite stressad.
peeeaace out!


        

sommarkänsla

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Modeblogg

allt bra med dig?:D

2009-04-13 @ 13:22:32
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0