looov, with our girls

jag kan IIIINTE somna. Klockan är över 4 och jag har sovit
mindre än jag brukar inatt. Kate väckte oss (mig och biko)
runt 11 för att vi skulle hinna duscha och fixa oss, vi vart lite
sena men vi lyckades komma fram iallafall. Drog in till stan,
tog en fika och därefter "lunch", med kate och viki,
då klockan var 5, lite sent för lunch dåra men
så vart de för oss. Vädret var inte de bästa
så vi drog hem, böt om lite snabbt fixade till oss och ut igen.
Först till heron, där vi  preciiiis hann beställa, jag min chai latte som jag
bara hann smaka, så kom filip och viki och hämtade upp oss,
mötte upp niko och tog en fika i stan. I bilen vart de festligare.
Tycker synd om filip och niko som får stå ut med allt, meen den
risken får man ta om man umgås med oss tyvärr :) kan säga er
att våra 4 röster inte alltid låter som dom ska när vi försöööker
sjunga med till olika låtar. Inte alltid vi sjunger rätt heller.
Men det höör man inte, våra skrik kväver ändå själva
låten.
Meeen nu ska jag försöka sova, smsade billie the biker,
men hon verkar sova. Så taaakeee of to theee beeed

GOD NIIIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0