måndag igen

Idag började vi 9.20 och alla hann i tid till skolan.
Vi var som vanligt lite fööör hyperaktiva. Men det
gick bra ändå. Vi tittade på någon gayfilm i skolan,
som slutade med tårar, och Wannabe svedja började att
gråta, vilket vi var tvungna att kommentera. Biljana
kom på en passande låt och sjöng den med sin pipiga
röst, vilket gjorde att även jag hoppade in i bakgrunden.
Sen skulle vi äta maaat, MEN det var korv, vilket vi inte äter
så vi gick ner till kafeterian och tog för oss där istället.
Biko skulle äta sin "russo" men det fanns bara vitt bröd.
Sista lektionen var idrott, vi hade innebandy. Som även inkluderade
sång och dans för vår klass. Jag fick en innebandy boll
på mig, på mitt högra öga. Så biko skulle hjälpa mig
eftersom jag inte kunde "se" så hon skulle leda mig. VIlket
bara var en ursäkt för att hon skulle slippa lektionen.
Och nuuu ska vi till gymmet, undrar hur det kommer gå med tanke
på att vår kondition just nu är på 0 för att vi inte har tränat på 2 veckor.
(bortsett från idrottslektionerna på måndagar)

CAAAOOOOOOOSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0