fisk tisdag

För det första missade jag (alis) bussen idag IGEN.
Jääävligt irriterande och bara pga min handske. Jag sprang till bussen som vanligt när det var 1
minut kvar. Ingen nyhet. MEN när jag kommer fram till bussen ser jag att den ena är borta, så var
jag tvungen att gå tillbaka, och gissa vart den var? framför mitt hus!
Sen fick jag proomenera från huddinge sjukhus till skolan. Jätte fint :)
Vi hade inte så lång dag idag som tur är. Men vi hade hemspråk.
Vi kom typ 10 minuter sent som vanligt, Ilinka som hon heter (Ilica enligt biko)
blev chockad över att vi kom överhuvudtaget. Vi hade en lektion på 20 minuter.
Biko fattade som vanligt kanske hälften av det hon sa för att hon koncentrerade sig på
andra saker. Antagligen Ilicas ögonfransar som sticker ut.
Sen hade vi Människan socialt och kulturellt lektion. Biko fick en utskällning för att hon pratade
med mig, hon blev liiiite pling pling där har jag för mig.
"överdriiiv inteeee bre!!" var hennes reaktion när jag sa att hon blev röd
Till slut så åkte vi till toysrus (som vi inte riktigt vet hur det stavas, har frågat folk hela dagen)
för att söka jobb, hjärndöda som vi kan vara tog det några minuter för oss att förstå VART man ska lämna
in sitt CV. För vi söker nämligen jobb där som ni kan förstå :)
Därefter satte vi oss i bussen och åååkte hem.
Det var vår fisk tisdag ska ni veta (fisktisdag heter det för att vi får äckel fisk då i skolan)

PEACE OOOUUUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0