1 dag innan fredag

torsdag idag hörre ni. Vi gjorde inte så mycket idag
förrutom att gymma. 3 gånger har vi gymmat den här
veckan. Min mammas kommentar var "ni kommer inte
bli smala inför lördag så ni vet". Men joo man känner
sig faktiskt smal efter man har tränat, de gör vi iallafall.
Men aa, iallafall, så måste jag berätta att biko var lite
jadna idag. Hon tänkte åka in till stan och sola
HELT själv. Och det tog henne ett bra tag innan
hon förstod att hon inte ville det. Människan kan inte
ens gå på toa själv, så vad får henne att tro att hon
kan åka in ända till stan. :) bättre lycka nästa gång.
Så vi ska sola imorgon istället. Måste bli
bruna inför lördag då vi ska på bijelo dugme i solna.
OM vi lyckas få biljetter imorgon. Biljana som skulle
kolla efter Zeljkos nummer (killen som säljer biljetter)
så hittade hon inte den. Meeeen när viki sen tittade så
hittade hon den. Undrar varför biljana. Du och datorer
går inte ihop.
Men ja, efter solariumet ska vi åka och shoppa,
jag har hittat en klänning som jag ska ha, så får vi
se hur det blir med biko. Hon har liiite svårt att hitta
klänningar med tanke på hennes tuttsingar.
Nu ska jag hoppa in i duscheen,

HAAAAJDÅÅÅÅÅEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0